דרוש/ה מזכיר/ה לסניף כרמיאל

התפקיד כולל: ניהול יומני הצוות וגבייה בהתאם, שיחות יזומות ללקוחות, שירות ושימור לקוחות פרונטלי וטלפוני, ניהול אדמיניסטרטיבי של המכון.

העבודה במשרה מלאה בין השעות 8:00-16:00, ערב אחד עד השעה 19:00.

העבודה מעניינת ומגוונת, כוללת אינטראקציה עם לקוחות ועבודה בצוות מנצח!

ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם – חובה

ניסיון בתחום שירות לקוחות/ שימור לקוחות/ מכירות.

ניסיון בתחום הרפואי – יתרון.

יכולת וניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת – חובה.

קביעת תור

קבעו תור און-ליין

או לקביעת תור בעזרת נציג:

מלא פרטים ונציג יחזור אליך בהקדם

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.