סקר התנהגות צרכנית - תל אביב - מועדון הברידג'

שלב 1 מתוך 5

20%
השאלות שלהלן מופנות לחברי ולחברות מועדון הברידג' בתל אביב, ומטרתן ללמוד על ההתנהגות הצרכנית של אנשי גיל השלישי המתגוררים באזור תל אביב, ולנסות להבין מה הם הרגלי צריכת אינפורמציה ודרך קבלת החלטות.

אילו ערוצי מידע (טלוויזיה, רדיו, אינטרנט, עיתונות) אתם צורכים הכי הרבה?

טלוויזיה
רדיו
אינטרנט
עיתונות
רשתות חברתיות
על מי או על מה אתם סומכים יותר מכל בקבלת המלצות על מוצרים או שירותים?
אנא בחרו 2 גורמים עיקריים שמשפיעים על החלטתכם לרכוש מוצר או שירות?
מה גורם לכם להישאר נאמנים לחנויות או למותגים מסוימים?
איך אתם מעדיפים לתקשר עם מותגים או חברות?
מה בפרסומת יכול לגרום לכם לפעול?
הזדמנות להשפיע: אם יש לכם ירידה בשמיעה, בין אם יש לכם מכשירי שמיעה או שלא, אנחנו מזמינים אתכם לקחת חלק בקבוצת המיקוד שתסייע לנו ללמוד איך ירידה בשמיעה משפיעה על פעילות יומיומית.
האם תסכימו להשתתף בקבוצת המיקוד?(חובה)

אנא מלא פרטים וניצור איתך קשר