הגדרות תפקיד:
הובלת סניפיו לעמידה ביעדים.
פירוט:
– אחריות על ניהול תקין של היומן.
– אחריות על עמידה ביעד התאמות ובקו"מ
– אחריות על ניהול מועדון הלקוחות של סניפיו
– ניהול בקרה מקצועית (ק"ת ומזכירות)
– קשרי לקוחות כולל תלונות והרחבת מאגר לקוחות הסניף
– שיווק ומבצעים והנחות בהתאם לצורך ובתאום עם מנהלת המכירות
– דאגה לתפעול תקין של הסניפים בתאום עם מנהלות הרשת הקמעונאית
– ניהול כח האדם בסניפיו (חופשות, שעות עבודה, רווחת העובד וכו')
– מילוי מקום ק"ת / מזכירה בסניפיו.
דרישות התפקיד:
– רישיון משרד הבריאות לעבודה בתחום כקלינאי/ת תקשורת

– ניסיון בהתאמות מכשירי שמיעה

– נכונות לעבודה גם בשטח- נדרשת נוכחות בכל סניף אחת לשבוע (מעל 5 סניפים אחת לשבועיים)

– מענה זמין ומהיר (בתוך יום מלבד חופשה / מחלה) לפניות הנהלה / סניפים גם מחוץ לשעות פעילות הסניפים.