העבודה כוללת ניהול יומני התורים, ניהול מאגר הלקוחות: שיחות יזומות לשימור הלקוחות, שירות לקוחות פרונטלי וטלפוני וניהול אדמיניסטרטיבי של המכון.
העבודה מעניינת ומגוונת, כוללת אינטראקציה עם לקוחות בגיל השלישי ועבודה בצוות מיומן באווירה טובה.
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם – חובה
ניסיון בתחום שירות לקוחות, מכירות – יתרון
יכולת וניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת – חובה
זיקה לתחום הרפואי
אוריינטציה שיווקית
תודעת שירות גבוהה וחיוך רחב :)
לשליחת קורות חיים:
jobs@medton-hedim.co.il