איך תשמור על מכשירי השמיעה שלך?

העולם מתחלק בין אנשים של חורף, אנשים של קיץ ואנשים של קיץ שחוששים למכשירי השמיעה שלהם. בימינו כבר לא צריך לחשוש כל כך, מכשירי השמיעה עמידים יותר ואם שומרים עליהם, הם יאפשרו לשמוע וליהנות גם בפעילויות הכי מורכבות שהקיץ מביא איתו.

אז מהם האתגרים? קודם כל הלחות הישראלית שפוגעת במכשירים אלקטרונים בכלל, החול בים, קרם ההגנה שנמרח על המכשירים, נפילות וזעזועים במהלך פעילות ספורטיבית בחוץ.

נשמע מורכב, אך אל דאגה, אספנו לכם מספר טיפים שיאפשרו לכם להיות האנשים האלה שממצים את מירב הנאות הקיץ.

לחות

בקיץ אנחנו מזיעים יותר והלחות עלולה להזיק למכשירי השמיעה. השתדלו להוריד את מכשירי השמיעה מדי פעם ולייבש אותם. כמו כן רצוי לנגב ולייבש גם את הסוללות (סוללות רגילות) מדי פעם.

יתר על כך, כאשר אתם מורידים את מכשיר השמיעה, שימו לב שאתם מניחים אותו במקום שלא נמצא בשמש ישירה או רכב לוהט. טמפרטורות גבוהות עלולה להזיק למעטפת הפלסטיק של המכשיר.

בים

בחוף הים אנחנו נחשפים לחול, שמש, מי מלח וקרם הגנה. חול עלול לחסום את המיקרופון במכשיר השמיעה, מי ים עלולים להכניס גבישי מלח זעירים לתוך המכשיר וקרם הגנה עלול להכיל כימיקלים שפוגעים במכשיר השמיעה.

הימנעו מלגעת במכשיר השמיעה עם חול בידיים, הרחיקו את מכשיר השמיעה ממי מלח והסירו את המכשיר לפני שימוש בקרם הגנה.

חשיפה למים

למכשירי שמיעה מבית אוטיקון יש ציפוי IP68 שמגן עליו מחדירת מים.

למרות זאת חשוב לזכור, רטיבות שנשארת בתוך המכשיר עלולה לפגוע ברכיבים עדינים שלו. לכן חשוב לייבש היטב את המכשירים לאחר חשיפה למים.

נפילות וטילטולים

זה נכון שמכשירי השמיעה שלנו קשיחים, אולם הרכיבים האלקטרונים שבתוכם זעירים ועדינים. מומלץ להוריד ולהרכיב את מכשירי השמיעה על משטח רך, למשל שולחן עם מפה, על מנת לרכך את המכה בזמן נפילה.

תכשירי קוסמטיקה

מכשירי השמיעה עלולים להיפגע מכימיקלים שמצויים בקרמים, תכשירי איפור, אפטרשייב, בושם, ספריי לשיער ושמנים שונים.

הסירו את מכשירי השמיעה לפני שימוש באחד מהתכשירים האלו, אפשרו לחומרים להתייבש לפני החזרת מכשירי השמיעה, וזכרו לנגב את הידיים לפני.

שימו לב! אין לנקות את מכשיר השמיעה עם חומרי ניקוי.

כמה זמן מחזיק מכשיר שמיעה?​

ככל שתקפידו בתחזוקה נכונה של מכשיר השמיעה שלכם, כך הוא יחזיק מעמד לזמן ארוך יותר. כאשר בממוצע מכשירי שמיעה יכולים לעבוד טוב כ-4 שנים.

מעוניינים לשמוע עוד על מכשירי השמיעה המתקדמים של מדטון-הדים?

קביעת תור

קבעו תור און-ליין

או לקביעת תור בעזרת נציג:

מלא פרטים ונציג יחזור אליך בהקדם

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.