איך תעברו מפגש משפחתי בצורה הטובה ביותר עם ירידה בשמיעה?

ארוחות משפחתיות יכולות להוות אתגר עבור אנשים עם ירידה בשמיעה ואין שום סיבה לוותר על אף אחד בארוחה שלכם…
אספנו עבורכם 4 טיפים להשתלבות של כולם בשיחה.

התאימו את הסביבה לכולם…

סביבת השמיעה היא פרט חיוני לאנשים עם ירידה בשמיעה. לכן, מפגש מוצלח מתחיל בבחירת מיקום עם כמה שפחות רעשי רקע… במיקום שבחרתם, דאגו שאנשים עם ירידה בשמיעה ישבו במרכז העניינים. אנשים עם ירידת שמיעה באוזן אחת ישבו כש”הצד הטוב” מופנה לעבר שאר המוזמנים.

תנמיכו…

מוסיקת רקע מקשה על השמיעה, במיוחד כשהסביבה לא שקטה ממילא…מוסיקת רקע בעוצמה גבוהה, תגרום לשאר המוזמנים להרים את הקול, כך שהמפגש יהפוך לחגיגת רעשים, בשביל אנשים עם ירידה בשמיעה זה חדשות רעות… אז תנמיכו, תשתדלו לפנות כלים ואשפה כדי שלא יוסיפו להרעיש. בבית, כבו את הטלוויזיה.

תעזרו לעיניים לעזור לכם לשמוע…

כשמסתכלים על הבעות הפנים של הסובבים, הרבה יותר קל להקשיב להם, אותו דבר עם שפת גוף… בנוסף, קיימים בשוק מכשירי שמיעה רבים, מהדור הקודם, שמגבירים בעיקר צלילים, שמגיעים מהאדם שנמצא מולנו. ככה שאנשים עם ירידה בשמיעה יעדיפו להסתכל על האדם שמדבר ואם לא יבחינו בו, ההקשבה תהיה מורכבת עוד יותר. לכן, דאגו לתאורה טובה, וודאו שהאורחים יכולים לראות אחד את השני בצורה טובה והזיזו חפצים שעלולים להסתיר…

עזרו למארחים לעזור לכם…

אם אתם חווים ירידה בשמיעה, אתם כנראה מבינים שאנשים לא תמיד מודעים לקשיים שמתלווים לירידה בשמיעה… לכן חשוב שתסבירו להם… אחרת איך הם ידעו? בקשו לשבת בצד היותר “טוב” שלכם, התרחקו ממוקדי רעש, בקשו מאנשים לפנות אליכם כשהם מדברים, אם המוזיקה רועשת, אל תתביישו, בקשו להנמיך. אל תוותרו על הנאה מהמפגש ואפשרו לאורחים להינות מכם!

קביעת תור

קבעו תור און-ליין

או לקביעת תור בעזרת נציג:

מלא פרטים ונציג יחזור אליך בהקדם

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.