מחירי מכשירי שמיעה

ישנם סוגים שונים של מכשירי שמיעה ובהתאם לכך מחיר מכשיר השמיעה משתנה. השוני במכשירי השמיעה בא לידי ביטוי ביצרן, ברמת הטכנולוגיה, ובהיבטים נוספים

אם אתם חוזרים ושואלים את הסובבים אתכם מה הם אמרו; מגבירים את עוצמת השמע בטלוויזיה או משקיעים מאמצים בהבנת הדיבור ייתכן כי אינכם שומעים היטב.

חשוב מאוד לשמור על בריאות השמיעה שלנו, ואם אתם סבורים כי אתם מתקשים לשמוע, מומלץ לגשת להיבדק תחילה אצל רופא אף אוזן גרון. לאחר מכן, ודאי תדרשו לעבור בדיקת שמיעה, לפיה ניתן יהיה לדעת האם יש צורך בהרכבת מכשירי שמיעה.

מכשירי שמיעה יכולים לשפר משמעותית את איכות החיים של לקוי שמיעה, ויכולים לסייע לשמוע טוב יותר, לתקשר טוב יותר עם הסביבה, ולסייע בפעילויות השונות עם המשפחה, החברים או בעבודה.

מכשירי שמיעה

מחיר מכשיר שמיעה 

ישנם סוגים שונים של מכשירי שמיעה ובהתאם לכך מחיר מכשיר השמיעה משתנה. השוני במכשירי השמיעה בא לידי ביטוי ביצרן, ברמת הטכנולוגיה, ובהיבטים נוספים.  

מחיר מכשיר השמיעה משתנה גם בהתאם להשתתפות ביטוחית מטעם קופת החולים או המדינה. ניתן לקבל זכאות למכשירים במימון קופות החולים במסגרת סל שירותי הבריאות אחת ל-3.5 שנים, על פי ההסדר בקופת החולים, ובהתבסס על המלצה של גורם מקצועי. תוכלו לקרוא על הזכאויות השונות לקבלת מכשירי שמיעה בקישור מטה לכתבה שבאתרנו. 

כאמור מחירי מכשירי השמיעה משתנים ותלויים במספר פרמטרים, ואף יכולים להשתנות מעת לעת. כמו כן, לעיתים, אם יש השתתפות ביטוחית של קופת החולים, ישנם מצבים בהם אין עלות או שהיא מסתכמת במאות שקלים.  

מכשירי שמיעה מחירים* 

מדטון-הדים (פרטי): החל מ-3600₪ 

מחיר למכשיר שמיעה מתקדם דור חדש 

השתתפות מכבי: החל מ-333

מחיר למכשיר שמיעה מתקדם דור חדש 

השתתפות לאומית: החל מ-520₪ 

מחיר למכשיר שמיעה מתקדם דור חדש 

*המחירים עלולים להשתנות בהתאם להחלטת קופות החולים, ט.ל.ח 

מכשירי שמיעה
מכשיר שמיעה

אלו סוגי מכשירי שמיעה קיימים? 

מכשירי שמיעה מאחורי האוזן עם רמקול בתעלה (RIC): מכשירי שמיעה שממוקמים מאחורי האוזן, ואינם בולטים לעין. היחידה החיצונית של המכשיר מתחברת באמצעות צינורית דקיקה לרמקול נסתר שממוקם בתעלת האוזן (Receiver in canal). 

מכשירי שמיעה מאחורי האוזן (BTE): מכשירי שמיעה שממוקמים מאחורי האוזן (Behind the Ear), היחידה החיצונית של המכשיר מתחברת לאוזנייה מותאמת אישית הממוקמת בתוך האוזן. מכשיר שמיעה זה הינו עמיד, ומתאים לכל סוג הירידות בשמיעה. הוא נוח להרכבה ולהסרה וכן לתפעול. כמו כן, מכשיר זה מתאים לאנשים שיש להם נטייה לצבירת שעווה מרובה באזניים 

מכשיר שמיעה תוך אוזני (ITE): מכשיר שמיעה שממוקם כולו בתוך האוזן (In the ear). ישנם מגוון גדלים של מכשירי שמיעה תוך אוזניים, הממוקמים בעומקים שונים בתוך תעלת האוזן, בהתאם למבנה האוזן ולפרמטרים נוספים. 

 

חשוב לציין כי בחירת מכשירי השמיעה נעשית בהתייעצות עם קלינאי תקשורת המתמחה באודיולוגיה. ישנם מספר היבטים שנלקחים בחשבון כמו המצב הרפואי, המבנה האנטומי של האוזן וכמובן נוחות המטופלים 

חשוב לציין מכשירי השמיעה ניתנים תחילה לתקופת התנסות, על מנת לבחון האם הם נוחים ומותאמים לאוזניכם.  

לכתבה בנושא זכאות למכשירי שמיעה במימון קופות החולים או המדינה: לחצו כאן

קביעת תור

קבעו תור און-ליין

או לקביעת תור בעזרת נציג:

מלא פרטים ונציג יחזור אליך בהקדם

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.