מכשיר השמיעה החדש Oticon Real: הכי קרוב לשמיעה טבעית

מכשיר השמיעה החדש משולב בינה מלאכותית שלמדה לזהות מאפיינים מדויקים של צלילים שונים. לפיכך, המכשיר יכול להסתגל באופן מיידי לשינויים – כדי שתוכלו להיות במיטבכם בכל מצב

להחזיר את הקולות לחיים

הקולות עוזרים לעצב את חיינו וליצור רגעים נפלאים. בין אם מדובר בקולות היקרים לנו, בבית קפה מלא באנשים, צלילי הטבע, מקצב של שיר – אלה הקולות הממלאים את החיים. הקולות מעניקים משמעות לימים שלנו, ומחברים אותנו אחד לשני. הם מסייעים לנו להיות חלק בלתי נפרד מהסביבה, ומבטיחים שנישאר עירניים וחדים.

כאשר השמיעה מתפקדת כראוי, המוח מקבל את המידע הדרוש לו כדי לגלות את הקולות שנמצאים בסביבה. ללא הקולות שממלאים את החיים, אנו עלולים לפספס מידע רב. המוח צריך לעבוד קשה יותר כדי להשלים את הפערים, בין אם מדובר בפרטים הקטנים או בתמונה הכוללת. דבר העשוי להיות מעייף, ולהקשות עלינו להישאר חדים בכל רגע. כעת באפשרותכם להחזיר את הקולות לחיים – מדויקים ומאוזנים באופן מיטבי – עם מכשיר השמיעה החדש Oticon Real™.

המכשיר מאפשר לשמוע את כל הקולות שבסביבה, באמצעות הטכנולוגיה שתומכת בדרך העבודה הטבעית של המוח. מלבד האוזניים, המוח משחק תפקיד חשוב בשמיעה. הוא נותן משמעות לקולות, ומאפשר להתמקד במה שחשוב.

טיפים להתחלה עם מכשירי שמיעה חדשים

חווית שמיעה עשירה המתייחסת גם לפרטים הקטנים

כדי להחזיר את הקולות לחיים, מכשיר השמיעה החדש Oticon Real מכיל את פילוסופיית BrainHearing™. משמעות הדבר, שהוא תומך בפעילות המוח על ידי כך שהוא מאפשר לשמוע את כל הקולות הרלוונטיים שנמצאים בסביבה – בשונה ממכשירי שמיעה מסורתיים. מחקרים מראים כי המוח צריך גישה לכל הקולות שסובבים אותנו כדי להבין בדרך הטבעית את הקולות*.

באמצעות Oticon Real, תקבלו מכשיר שמיעה שפועל באופן הדומה לפעולת המוח – כיוון שהוא למד באמצעות ניסיון. המוח יקבל יותר מידע באמצעות הטכנולוגיה הייחודית הנקראת רשת עצבית עמוקה (Deep Neural Network (DNN. במכשיר קיים מנגנון מובנה של בינה מלאכותית שלמד לזהות מאפיינים מדויקים של צלילים שונים. לפיכך, המכשיר יכול להסתגל באופן מיידי לשינויים – כדי שתוכלו להיות במיטבכם בכל מצב.

*O’Sullivan, J., et al. (2019); Hausfeld, L., et al. (2018);

Puvvada, C. & Simon, J. Z (2017)

לשמוע שינוי אמיתי

היו חלק מהשיחה

תוכלו להיות מרוכזים ועירניים בשיחות עם הסובבים אתכם, בעזרת הבנת דיבור טובה ונגישה יותר. Oticon Real הוכח כמשפר את הבנת הדיבור במצבים של רוח חזקה*.

להישאר חדים בפחות מאמץ

בדיקות בזמן אמת מראות כי מכשיר השמיעה החדש Oticon Real מפחית בצורה משמעותית את מאמץ ההאזנה – גם במצבים רועשים.** כך שאתם יכולים להתמקד בדברים חשובים יותר.

מכשיר השמיעה החדש Oticon Real מעניק רמה אחרת וחדשה של איכות הצליל. הנוחות ביחד עם חידושים פורצי דרך שמאזנים באופן מיידי ומדויק קולות פתאומיים שקטים וחזקים – רעשים הנובעים מרוח, מגע של השיער או של המשקפיים במכשירי השמיעה.

*Gade et al. (2023). – מייצב רוח ורעשי מגע – עדויות ויתרונות למשתמש- מסמך מידע של Oticon

**Santurette et al. (2023). – מייצב קול פתאומי – עדויות ויתרונות למשתמש- מסמך מידע של Oticon

קביעת תור

קבעו תור און-ליין

או לקביעת תור בעזרת נציג:

מלא פרטים ונציג יחזור אליך בהקדם

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.